Keukenbrand aan de Havezathenlaan Roden.

Roden – Om 13:15 uur werd de brandweer van Roden opgeroepen voor een keukenbrand aan de Havezathenlaan in Roden.

Bij aankomst van de brandweer was er hevige rookontwikkeling, waarna de brandweer meteen begon met het bestrijden van het vuur. De vrouw was aan het koken en bij het aanzetten van de afzuigkap ging het mis. De vrouw wist zich zelf en de kat in veiligheid te brengen. De bewoner is per ambulance over gebracht naar het ziekenhuis. De woning liep behoorlijke brand en water schade op. Na het huis te hebben geventileerd keerde de brandweer terug naar de post.

Met dank aan: Jeffrey Wobbes (Brandweer-roden.nl)

admin

Technisch beheer van de website! Geen direct contact mogelijk!

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *