Gaslekkage aan de Burg. Strubenweg in Eelde

EELDE – Vanmorgen om 10.00 uur kreeg de brandweer van Eelde de melding van een gaslek aan de Burg. Strubenweg in Eelde. Ter plaatse gekomen bleek dat werklieden die bij een woning aan het werk waren, een glasvezelkabel via de fundering de woning in te brengen. Met het doorboren daarvan  is een gasleiding geraakt. De brandweer heeft gezorgd voor ventilatie tot Enexis aanwezig was. De werknemer die onder de vloer aan het werk was, is zelf naar het ziekenhuis gegaan voor controle, omdat hij had last van hoofdpijn en braken had.

Foto’s: M.Druppers © Compact Media / 112Eelde

Redactie

Nieuwsitems, Persberichten en/of tips kunt u richten aan de redactie@compactmedia.nl of op Twitter @Nieuwsflyer Facebook: Compact Media

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *