Brand in kruipruimte van een woning aan de Hofwijck in Roden

RODEN – Dinsdagmiddag even na 15.00 uur is er bij werkzaamheden brand ontstaan in een kruipruimte van een woning aan de Hofwijck in Roden. Mogelijk heeft isolatiemateriaal onder de vloer vlam gevat en de schadelijke rook die hierbij vrijkwam is door meerdere personen ingeademd.

De slachtoffers zijn met rook-inhalatie klachten overgebracht naar het ziekenhuis. De situatie was door het korps van Roden snel onder controle. Hoe de brand precies is ontstaan is niet bekend.

Foto’s © Compact Media / 112 Eelde

Redactie

Nieuwsitems, Persberichten en/of tips kunt u richten aan de redactie@compactmedia.nl of op Twitter @Nieuwsflyer Facebook: Compact Media

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

×
Welkom op onze whatsapp tiplijn,

Stuur ons u tip! (Tip melding, locatie en reeds bekende informatie)

Alvast bedankt